dinsdag 13 augustus 2013

STOF visje

Deze tutorial voor het maken van een visje met schubbetjes en vinnetjes vond ik op Pinterest.




Ik was meteen verkocht en wilde dit zeker eens uitproberen ...

En dat is dit weekend gelukt. Ik moet zeggen dat het visje eigenlijk in no time afgewerkt was. Ik vind het altijd leuk dat je onmiddellijk je resultaat kan zien, dat zorgt dan voor een instant voldoeningsgevoel.

Hier vinden jullie de tutorial: http://lauri-nananews.blogspot.nl/2012/08/august-16-little-fishy-pattern-and.html

De vinnetjes en de schubbetjes heb ik met een soort schuim die ik hier nog liggen had gevuld, en niet echt met knuffelvulling. Het schuim heeft wat extra stevigheid aan de vinnetjes en schubbetjes en dat vind ik wel leuk.

Dit is het visje voordat het gevuld werd met knuffelvulling;


achterzijde van het visje

schubbetjes


ik moet toegeven dat het niet mijn bedoeling was dat er een ander vinnetje in zat. In de snelheid van het maken van de vinnetjes heb ik bij eentje de stofjes verkeerd aan elkaar gezet, met dit resultaat ... Ik kon het natuurlijk ook gewoon weer losmaken en opnieuw naaien, maar dat zag ik niet zitten en ik vind het wel nog een leuk effect ...

En dit is het visje na vulling:




Ik ben er nog niet uit welke oogjes ik zal gebruiken, dus voorlopig is dit nog een 'blind' visje ...

1 opmerking:

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...