maandag 5 augustus 2013

GLAS Vierkantjes op Vierkantjes wit

Omdat ik de vierkantjes op vierkantjes in het zwart zo geslaagd vond heb ik nu eens hetzelfde systeem op een witte ondergrond toegepast.

Het resultaat is meer zomers.

Het moeilijke aan deze techniek is ervoor zorgen dat de kleurvlakjes niet teveel uitlopen. Dit probleem zou je misschien kunnen oplossen door het systeem van Tack-fuse, maar dat heeft dan het nadeel dat er veel meer reliëf in de cabochons zal zitten doordat ze niet volledig insmelten ...

cabochons voor oorringen

Deze keer maakte ik geen bijpassende hanger maar een cabochon om op een ring te hangen. voor de ring heb ik ervoor geopteerd om met meer dan 4 vlakjes te werken. Het doet mij een beetje denken aan Piet Mondriaan ... Maar dan zouden de tussenlijnen nog wat duidelijk moeten zijn en niet alle vakjes ingekleurd, dat is iets voor een volgend ontwerpje.

cabochon voor ring
 
links: cabochon voor oorring
rechts: cabochon voor ring

Oorringen in het zwart

Hanger in het zwart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...