dinsdag 6 augustus 2013

GLAS nieuwe glasplaten COE96

In vorige post liet ik al weten dat ik nieuwe glasplaten besteld had. Deze keer heb ik echter ook voor het eerst glasplaten met COE 96 besteld. Het voordeel is dat deze platen zeer mooie felle kleurschakeringen hebben, het nadeel is dat je ze niet kan combineren met glasplaten van COE90. Je mag immers enkel glas met eenzelfde COE samen gebruiken.

Je kan op de foto's zien dat de glasplaten (in tegenstelling tot de glasplaten COE90 die ik tot nu toe heb) allemaal een witte ondergrond hebben.

Ik heb weer eerst de kleurplaten gewoon an sich gebruikt, daarmee bedoel ik niets speciaals met de platen gedaan heb. Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ik twee vierkantjes (want dan vormen ze mooi een set voor oorringen) van ongeveer 1,5 cm² volledig laat fusen.

Dit zijn de platen:



En dit zijn de cabochons:



Persoonlijk ben ik zeer tevreden met deze glasplaten, vooral de intensiteit van de platen vind ik schitterend! Een absolute aanrader.

1 opmerking:

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...