zondag 4 augustus 2013

GLAS cabochons van nieuwe glasplaten COE 90

Samen met de millefiori uit de vorige post heb ik ook nog enkele glasplaten besteld. Zowel platen met COE 90 als met COE 96. Deze platen met verschillende COE kunnen uiteraard niet met elkaar gecombineerd worden (enkel glas met dezelfde COE mag gecombineerd worden).

Er zitten ook weer cabochons in waarbij ik de  techniek van de 'andere zijde van het glas' heb gebruikt. Voor meer info hierover klik hier.

Ik moet zeggen dat ik toch net iets meer van de nieuwe glasplaten had verwacht. Ze hebben allemaal wat kleurverschuiving, maar na fusing is er met het blote oog niet echt veel kleurverschuiving te zien. In de zon is er wel iets meer effect, maar toch nog niet echt naar verwachting ...

De cabochons zijn wel mooi, maar gewoon niet echt wat ik ervan verwacht had. Nu met glasplaten met kleurverschuiving is het ook altijd de truc om juist een stukje uit de plaat te kiezen die veel kleurverschuiving heeft, dus misschien moet ik daar in het vervolg meer op letten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...