maandag 8 juli 2013

STOF Tohoku Tote summer edition

Dit patroon en tutorial kwam ik ook onlangs tegen op pinterest. Het zag er mij wel een leuke tas uit: lekker groot, met een binnenvakje, ...

En dus zo geschiedde ...

Ik moet zeggen dat het redelijk vlot liep, dit natuurlijk met dank aan de super uitleg van de tutorial. Al moet ik zeggen dat het feit dat de tutorial in het Engels is de zaken er niet makkelijker op maakt. Soms moet de tekst eens naast de foto gelegd worden of omgekeerd om er uit te raken. Maar uiteindelijk kwam alles op zijn pootjes terecht (op een paar kleine schoonheidsfoutjes na, de pleat of vouw zit namelijk niet echt volledig in het midden ...).

Het is een zomerse 'buzze' (zo zeggen we dat in West-Vlaanderen ... ,voor de niet West-Vlamingen: grote tas) geworden.




binnenzakje, je kan uiteraard kiezen hoeveel binnenzakjes je wil en hoe groot (wordt zeer mooi uitgelegd in de tutorial)

de tutorial voorziet twee mogelijkheden van strik, ik koos voor optie 1 een echt rechte strik (de andere is groter en hangt wat meer door)


Hier kunnen jullie de tutorial en patroon vinden: http://www.iammommahearmeroar.net/2011/09/tohoku-tote.html.

Ik denk dat ik er zelf zeker ook nog eentje zal maken, misschien wel een winter-editie ... Deze tas is immers super-zomers (met het huidige weer is dat echter geen probleem en zelf een extra leuke touch).

@ I am momma hear me roar: Thank you so much for this fun and well-explained tutorial and pattern!

1 opmerking:

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...