donderdag 18 juli 2013

FIMO ketting met 'schilfertjes' Oranje-Fushia-Wit

In een vorige post toonde ik reeds deze schilfertjes (nu ja, parels kan je het niet echt noemen. En het zijn eigenlijk echt wel flinterdunne plakjes Fimo, dus noem ik het schilfertjes.)


Nu heb ik met het kleipistool (voor werkwijze zie vorige post) opnieuw schilfertjes gemaakt. Deze keer koos ik voor echt op en top zomerse kleuren: oranje, fushia en wit.

Omdat een volledige ketting schilfertjes mij toch net iets te veel van het goede leek heb ik tussen de schilfertjes gewone pareltjes in dezelfde kleur gestoken.




Ik heb ondertussen de ketting al aangedaan en ik moet zeggen dat ik er tevreden van ben. De ketting fleurt meteen je outfit helemaal op. Enige minpuntje is dat de ketting wel nogal fragiel is, je moet dus wat opletten dat je niet te hardhandig met de ketting omgaat. Maar het is ook net het fragiele die de ketting mooi maakt, ...

1 opmerking:

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...