donderdag 27 juni 2013

GLAS fluogele en oranje stringers

Zoals jullie al wel gemerkt hebben ben ik verzot op het werken met stringers bij het glasfusen.

Met stringers kan je zo fijn werken en ze geven een instant persoonlijk en uniek resultaat.

Het enige moeilijke is om ervoor te zorgen dat de stringers niet gaan rollen tijdens het fusen (want stringers zijn eigenlijk gewoon fijne ronde en dus verrolbare glasbuisjes).

Nu heb ik wel al gezien dat er daar lijm voor bestaat, maar ben ik er nog nooit toe gekomen om die te bestellen. Misschien moet ik dat in de toekomst toch maar eens doen. Het zal mij in ieder geval een hoop frustratietjes besparen (stringer verrolt, terug leggen, verrolt terug en weer terug leggen en zo kan het een tijdje doorgaan ...)

Hieronder nog enkele resultaten:

oranje stringers verticaal op zwart glas

kleine fluogele stringerstukjes op zwart glas
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...