zondag 19 mei 2013

STOF Clutch oranje-roze bolletjes

Jaja, heb de naaimicrobe goed te pakken. Na wat rondgesurf kwam ik op de blog Elisanna terecht, echt een aanrader!

Op de blog van Elisanna vond ik dit supertoffe tasje/clutch. Ik was onmiddellijk verkocht en wilde dit zelf ook eens maken. Ik vreesde wel een beetje voor de moeilijkheidsgraad, iets die er zo mooi uit ziet moet wel supermoeilijk zijn dacht ik ...

Eerst nog wat toffe stofjes gaan halen (en ook de mama was al stofjes voor mij gaan halen, waarvoor dank!) en paspelband. Nu is paspelband iets waar ik nog nooit mee gewerkt heb (logisch gezien ik nog maar een week de naaimachine ontdekt heb ...).

Maar goed, met de paspelband in de hand en volle goede moed begon ik aan het tasje. Ik volgde de werkwijze van Elisanna, waarvoor hartelijk dank! Dankzij deze duidelijke werkwijze ging alles relatief vlot. Enkel het paspelband was een beetje van een gesukkel, maar dit kwam grotendeels doordat ik geen ritsvoetje gebruikte ... (ben momenteel bezig met een nieuw tasje waar ik wel met een ritsvoetje werkte en dat gaat stukken beter.).

Voor de afwerking heb ik gewoon knoopjes die we nog liggen hadden op het tasje genaaid.

Hieronder het resultaat:










1 opmerking:

  1. Alweer een tijdje geleden... :-)
    Ik heb dit tasje al in het echt mogen bewonderen. Ook het naaien blijkt je goed af te gaan hé? Een leuke nieuwe hobby :D

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...