vrijdag 3 mei 2013

GLAS Stringer Rood-Oranje-Geel

In mijn vorige post liet ik al weten dat ik nieuwe glasplaten besteld en goed ontvangen heb. Natuurlijk heb ik mij niet kunnen beperken tot enkel het kopen van nieuwe glasplaten, maar moest ik ook eens de stringers proberen.

Ik heb verschillende kleurtjes stringers besteld (minimumafname was tien staafjes, dus heb verschillende kleurtjes besteld).

Stringers zijn eigenlijk heel dunne glazen staafjes waarmee je je glaswerkjes kan opsmukken.

Ik heb het voor mijn eerste proefstukje eigenlijk vrij simpel gehouden. Een zwart glasplaatje (2 x 2 cm) en enkele stringers (verschillende kleuren) er netjes zo recht mogelijk op gelegd.

Persoonlijk vind ik het resultaat zeer geslaagd, het zwart in contrast met de felle stringers is eigenlijk prachting in al zijn eenvoud.

Hieronder het resultaat:

1 opmerking:

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...