maandag 27 mei 2013

STOF Clutch rimpels paarse cirkeltjes

Zoals jullie al merken ben ik echt helemaal into 'naaien', getuige hiervan ook weer het volgende tasje: een clutch met rimpels volgens de handleiding van Elisanna (handleiding is hier te vinden). Zie hier mijn resultaat:






De handleiding is (net zoals bij de vorige clutch) zeer mooi en duidelijk uitgelegd. Ik moet zeggen dat ik nog geen een keer gemist ben, soms moet je natuurlijk eventjes je hersenen laten kraken ( ik toch in ieder geval).

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er reuzecontent mee ben. Ik ben altijd verwonderd dat het zo goed lukt (ga niet zeggen dat het perfect is natuurlijk, maar het mag zeker gezien worden. En het niet perfect zijn heeft ook zo zijn charme, after all is het handmade by me en moeten de imperfecties erbij genomen worden).

Momenteel volg ik nog altijd braaf de handleidingen want ik heb nog niet het inzicht om te zien waar ik juist ga eindigen. Ik volg de handleiding en hoop goed uit te komen ... Ik kan dus nog niet echt afwijken van het patroon of de handleiding omdat ik vrees dat ik dan mijn mooie stofje in de vernieling zal helpen. En ik moet zeggen dat ik gehecht ben aan mijn stofjes (of beter gezegd de lieve, vrolijke, kleurrijke motiefjes). Het is instant happiness voor mij als ik zo naar al die kleurtjes en motiefjes kijk en denk aan al die prachtige tasjes die ermee gemaakt zouden kunnen worden.

Jaja, een nieuwe verslaving ...

Zie hier mijn drie clutchkes op een rij:



1 opmerking:

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...