maandag 4 november 2013

STOF sleutelhangertasje

Ik was op zoek naar een klein handig cadeautje voor mijn broer. Het moet klein zijn, want het is om op te sturen naar de andere kant van de wereld waar hij momenteel verblijft.

Bij zijn vertrek een maand geleden gaf ik hem al een 'toilet'tas uit een stof met als print de wereldkaart. Ik had nog wat van de stof over en het leek me al zo leuk om opnieuw de wereldstof te gebruiken.

Pinterest werd ter hulp geroepen en hierop vond ik deze twee toffe sleutelhangertasjes.

Earbud Pouch Tutorial...has this pattern and others in her store as well that you can sell the item (licensed patterns).  Tutorial for personal use is free.
 
 
delia creates: Color Your Summer RAINBOW with See Kate Sew

 Enig nadeel: een van de pins, namelijk het ronde tasje verwees mij niet meer door naar de correcte site. Nu kon je volgens mij deze tasjes wel in gelijk welk model maken, als je eens de truc ziet om ze in elkaar te zetten. De tutorial de tweede pin werd dus wel gevolgd, maar dan wel in een ander figuur.

Ik moet zeggen dat ik het resultaat wel geslaagd vind (misschien is het wel net ietsje te groot uitgevallen om aan de sleutels te hangen ...).








het is ook een ideale tutorial om wat stofoverschotjes op een leuke manier weg te werken.

Thank you Kate for this tutorial.

PS: het zeshoekje werd ook al gemaakt. (moet ik wel nog posten).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...