zondag 17 november 2013

GLAS bosgroen


 
Zoals ik al liet weten heb ik mijn bestelling met glas eerder deze week ontvangen. In dit nieuw toegekomen glas zat een plaatje met de naam 'bosgroen'.

Ik moet zeggen dat ik er echt helemaal weg van ben, zo'n prachtig kleur.

bosgroen

Ik heb het meteen in de hotpot gestoken: op zichzelf, met een grijs streepje glas en met een zweempje wit( helder glas doorspekt met flarden helder wit, ook een nieuw plaatje).

met een zweempje wit
met een grijs strookje glas


In een nieuwe stook werd het, ook al nieuwe, geel-groen opaal uitgetest en om in deze stook de plekjes op te vullen werd ook nog een plaatje met verschuivend blauw bedekt met helder glas.

geel-groen opaal

verschuivend blauw (COE 96) met helder glas


Om het laatste plekje op te vullen werd ook nog een setje millefiori (jaja, ook nieuw) met een helder plaatje boven (ook nieuw, want ik had nog geen helder glas met COE 104) gefused.



millefiori met helder glas



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...