donderdag 14 november 2013

HOUT handige briefhoudertjes allerhande



Mijn pepe heeft ook al PINTEREST leren kennen, echt niemand ontsnapt eraan.

Ik heb zelf speciaal een bord gemaakt met projectjes die ik hem wil vragen om te maken.

Toen ik het hem zei wou hij natuurlijk zien wat ik voor hem in petto had. Nu voor de moment is het nog zeer kleinschalig (kwestie van hem niet meteen te overrompelen hé).

Hetgeen ik had gepind waren eigenlijk kaarthoudertjes of fotohoudertjes in hout. Nu moet je weten dat mijn pepe zeer handig is met hout (zie ook het loungesetje dat hij maakte).

De dag erna kreeg ik al een hele stapel houdertjes! Geschilderd en al!

Wie wil nu zo gene pepe.

Nog eens een dikke merci pepe!


het houdertje van dichtbij

zijaanzicht

vooraanzicht


1 opmerking:

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...