donderdag 24 oktober 2013

STOF vervolg babycadeautje

In een vorige post toonde ik reeds enkele stukken van mijn eerste kraampakketje. Ik beloofde toen ook dat ik de rest van het kraampakketje zou posten, ...

Beter laat dan nooit dus! Het kindje kan nu ook ieder moment geboren worden ...

Hierbij de olifantenknuffel (waar ik eerlijk gezegd reuzetrots op ben) en het zakje waar een laagje pampertjes in komt en dan de hebbedingetjes.

De tutorial van de olifant vind je hier. Ik moet zeggen dat het een stuk gemakkelijker is dan het eruitziet (alleen even opletten bij het inzetten van de oren, en ik zou mijn keergaatje niet meer op de rug steken maar aan het buikje ...).












Thank you rileyblakedesigns for this nice and cute tutorial!

1 opmerking:

  1. Wauw!!
    Ik ken er 3 die heel erg blij zullen zijn!! (mama, papa en uiteraard de baby)
    Ik heb net vernomen dat de baby hoogstwaarschijnlijk niet vandaag zal komen.
    Morgen misschien?
    Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...