donderdag 17 oktober 2013

Glas Tack-fuse van vierkantjes

Zoals al gezegd krijgt de hotpot hier niet veel rust meer.

Ik vond het hoog tijd om nog eens een tack-fuse te proberen (ik vind dit persoonlijk altijd zeer mooi, het nog ruwe en toch hier en daar afgeronde ...).

Het werden simpelweg twee lagen van vier vierkantjes (ik heb twee verschillende kleuren vierkantjes gebruikt, nl. rozepaars en transparant) die op hun beurt ook weer een vierkanje vormden (of toch min of meer :)).

Voor de oorringen heb ik twee van de vierkantjes (een van elk kleur) op elkaar gelegd.

Ik heb ze echter niet met hun platte kant op de oorstekertjes geplakt, dan zie je immers niet echt dat het om twee vierkantjes gaat ... ze werden dus eigenlijk met de zogezegde zijkant op de oorstekers geplakt. Het is eens iets anders ...

Hieronder het resultaat (misschien zijn die duidelijker dan mijn uitleg hierboven ...):


1 opmerking:

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...