zondag 1 februari 2015

STOF Paulien the Reindeer

Na de wedloop op de kussenhoezen van de action bleef er hier nog eentje op verwerking wachten, en wachten, en wachten ...

Daar het rendier op de kussensloop nogal winters aandoet moest ik nu toch ook echt de kussensloop verwerken (of wachten tot de volgende winter...). Het boek 'mijn tas' werd erbij gehaald. Ik moest natuurlijk rekening houden met de beperkte stof die ik had, nl. 1 kussensloop. Maar een Paulien zou ik er wel uitkrijgen. Het patroon werd getekend, de tas in elkaar gezet (voor de onderkant gebruikte ik skai met struisvogelledermotief, als je begrijpt wat ik bedoel).

Ik heb er wel voor gekozen om de hengsel door middel van flapjes en niet via de systemen zoals in het boek voorgesteld aan de tas te hechten.

De Paulien is een zeer ruime tas dus ik koos ervoor om toch binnenzakken in de tas te voorzien (1 grote en 1 kleine).

Maar genoeg gebabbeld (of geschreven), nu foto's van het resultaat:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...