woensdag 11 februari 2015

GLAS lang en smal

Ik wilde al een tijdje lange, smalle hangers in glas maken. Maar tot op heden lukte het mij nooit, ofwel werd er te lang gefused en had ik uiteindelijk een ovaal (niet lelijk, maar toch niet wat ik wilde) ofwel bekwam ik kegels, of het ene glasplaatje smolt niet aan het andere ...

Maar nu is het uiteindelijk toch gelukt ... Met 1 paar toch, het volgende paar dat ik wilde testen vormde weer kegels .... Het blijft dus een moeilijke oefening ... Maar ik blijf volhouden.

Het resultaat dat ik wilde: lange staafjes


 
 
 
En ook nog een foto van de kegeltjes die ik eigenlijk niet wilde maar die ik wel zeer mooi vind:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...