zondag 9 november 2014

STOF deel twee van de dierentuin

Hier kon je al zien dat ook ik in de Action langsging om daar in de kussenhoezen te roefelen. Nu ik kon mij natuurlijk niet beperken tot slechts 1 kussenhoes en dus had ik uiteindelijk een hele zoo mee toen ik aan de kassa kwam. (Ben nu zelfs ook nog in de zeeman een zwart/witte leeuw gaan halen, ik ben echt niet te stoppen ...).

Het roodborstje was toch een van mijn favorietjes. Ik heb er dan ook net ietske meer werk in gestoken dan in de andere. De tas kreeg een binnenzakje (voor de eerste keer met een rits conform de handleiding uit 'mijn tas', een echte aanrader.) En een ritssluiting (lijkt mij toch net iets veiliger dan de tas gewoon open te laten). Voor de voering gebruikt ik een oude, oranje (komt zeer mooi uit bij het roodborstje) kussensloop. Ook de tassenband had ik hier nog liggen. De ritsen recycleerde ik van de kussenhoezen zelf.



close-up van binnenzakje met rits.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...