zaterdag 22 november 2014

DRAAD Grasgroene pantoffels (in wording dan toch ...)

Zo af en toe worden hier eens de brienaalden uitgehaald. Vorig jaar bijvoorbeeld werd een sjaal gebreid. (Oké ik geef het toe als hier een afgewerkt brei-werkstukje per winter gemaakt word is het veel, ik brei namelijk niet zo graag en vind het tijdrovend ...)

Maar nu werd viltwol gekocht en die moet dus verwerkt worden. Ik ga er sloefjes voor de mama van maken (ik hoop toch in ieder geval dat dat het eindresultaat zal zijn). En om te maken dat ik er zeker aan voortdoe is de deadline kerstmis (het is immers een kerstcadeau, dus moet tegen dan toch zeker klaar zijn hé ...). En ja, mama weet het al en ja ze weet dat het haar kerstcadeau zal zijn. Ik kon niet anders want ik heb haar hulp nodig bij het breien (rechts, averechts ik moet het altijd opnieuw getoond worden).

Hieronder een stand van zaken, heb het werkje gisteren opgezet ...



1 opmerking:

  1. Herkenbaar ... breien is ook niks voor mij. :-)
    Veel succes! Ik hoop dat het lukt tegen kerstmis!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...