zondag 14 september 2014

STOF Sunny Pants

Zoals al in de vorige post gezegd kreeg ik voor mijn verjaardag vele leuke cadeautjes. Waaronder ook de La Maison Victor met het patroon voor de Sunny Pants. Ik had de Sunny Pants in blogland al in alle geuren en kleuren zien passeren. Daarom kreeg ik van mama de La Maison Victor met het patroon. Thx!

Ik stak de broek onmiddellijk in elkaar en ben er supertevreden mee! Zo'n gemakkelijk en tof patroon (ik had toch wat schrik, het betreft toch een broek ...) ! Er zullen er nog gemaakt worden. Zo'n broek zal ideaal voor mijn reis in november zijn, lekker luchtig (ik gebruikte namelijk een zeer dunne stof) maar toch alles bedekt (ideaal voor muggen) of lekker comfy op het vliegtuig.




en ja, ze is ook spring-proof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...