dinsdag 2 april 2013

GLAS stukjes (tack-fuse)

Deze werkjes zijn met grotere gruisstukken gemaakt op een glasplaatje.

Deze stukjes hebben al een doel, ze gaan op plakringen geplakt worden. Ik zie het al zo voor me, maar heb blijkbaar geen plakringen meer en heb er dus net besteld. Natuurlijk heb ik niet enkel plakringen besteld maar ook een hele hoop andere zaken (zo gaat dat altijd, je ziet al die mooie dingen en ziet al hoe je ze gaat verwerken en dan maar bestellen en bestellen ...).

Heb onder andere keramieken uiltjes besteld die ik in oorringen ga verwerken, ... En nu maar wachten tot ze aankomen en dan kan ik ze ook aan jullie tonen.

Hieronder alvast de glaswerkjes:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...