zaterdag 9 april 2016

BAKKEN Prairiebrood

Wij eten hier eigenlijk altijd zelfgebakken brood.
Het is te zeggen brood dat mijn meme maakt!
Dikke merci hiervoor meme!

Maar nu had ik zelf eens zin om een broodje te bakken en dus maakte ik voor de eerste keer het Prairiebrood van AVEVE (de mix waar je zelf nog bloem bij moet toevoegen, dus niet de all-in mix).

En het resultaat mag er, al zeg ik het zelf, best zijn. Het is een luchtig brood met lekker veel graantjes en pitjes, precies zoals ik het graag heb.

Ik heb gewoon het recept op de zak gevolgd en ben zeer tevreden met het resultaat. Echt niet moeilijk, natuurlijk moet je wel rekening houden met het feit dat het brood moet rijzen wat natuurlijk zijn tijd neemt (maar ondertussen kan jij natuurlijk lekker iets anders doen hé).

Een aanrader...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...