vrijdag 26 februari 2016

DRAAD Ananasmuts

Na deze omslagdoek had ik nog een bolletje wol over.

En bij een sjaal hoort eigenlijk wel een muts. En nu ik de smaak van het haken wel te maken had zocht ik een haakpatroontje voor een muts.

Op de blog van Haak en Smaak vond ik wel een leuk patroontje.

Ik moet zeggen dat ik het patroon wel een beetje heb moeten aanpassen, mijn draad was precies wat dunner dan die in het patroontje. In eerste instantie had ik dus een te kleine muts, maar gewoon blijven vermeerderen tot het groot genoeg is en dan de rand eraan zetten...

Dit is mijn resultaat:





 
 
Zoals je kan zien heb ik nog extra bloemetjes voorzien op het mutsje, vind ik wel zo leuk.
 
Nu heb ik dus een leuk setje: muts + sjaal!
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...