woensdag 24 juni 2015

CAMEO lekkere Home Made potjes

Een cadeautje moet soms niet veel zijn.

In de Ikea kwam ik wat 'steriliseerbokaaltjes' tegen. Ik kon er niet aan weerstaan want ik zag er al heuse cameoprojectjes in. Uiteindelijk hield ik het voor dit bokaaltje vrij simpel: een stickertje bovenaan met Homemade. Het geeft net dat beetje extra aan het cadeautje.

Het cadeautje was voor mijn broer, die momenteel zot is van geweien ... De 'o' in Homemade werd dan ook vervangen door een gewei. Ik vind dat wel leuk zo'n persoonlijke touch, dan weet de ontvanger toch dat je er geen 100 in een dozijn hebt gemaakt ...

Uiteraard werden het bokaaltje opgevuld : met lekkere havermoutkoekjes...

De broer was tevreden, dus ikke ook!

En het is nog maar eens bewezen: het hoeft niet flashy, duur, ingewikkeld of wat weet ik nog allemaal zijn om gewoon goed te zijn.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...