woensdag 1 april 2015

KETTING Hobbysalon

Op het hobbysalon in Kortrijk van een tijdje geleden kocht ik nog een paar snoertjes met kralen. Eentje met parelmoerkleurige kralen (voor als het wat deftiger mag zijn) een eentje met gemarmerd rode kralen.

Thuis had ik ook nog een snoertje met parelmoerkleurige kraaltjes liggen. Het snoertje van het hobbysalon werd samengevoegd met het snoertje dat ik nog liggen had en voorzien van een magnetisch slotje. Het slotje op zich is ook al voorzien van de nodige pracht en praal en past dus perfect bij deze iets deftigere ketting.





De gemarmerde rode kralen verdeelde ik in groepjes van drie en voorzag ik van een klein bruin gemarmerd tussenkraaltje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...