zaterdag 31 mei 2014

STOF Speldenkopje





Het is eens wat anders dan een speldenkussentje: een speldenkopje!

Persoonlijk vind ik het superleuk ...









Ik hou wel van die oude kopjes. Ze zijn zo krullerig en zwierig, mooi afgewerkt met schilderingen. Ze geven onmiddellijk een oude gezelligheid aan een theekransje ('s ochtends heb ik toch liever een moderne, strakke mok voor mijn koffie ...).










Nadeel is dat je altijd wel een kopje met een hoekje af hebt, of eentje die net niet bij de rest past ...






Wel, dan kan je met dit kopje een speldenkopje maken.

Het maken van het speldenkopje is supersimpel. Neem wat mousse, overtrek die met een stofje naar keuze, goed vastproppen in het kopje en volsteken met spelden ... Meer houdt dat niet in.






Je kan kiezen om de romantiek te bewaren en een romantisch bloemenstofje kiezen of je kan doen zoals mij en een beetje pit in het kopje brengen en een modern stofje kiezen.






1 opmerking:

  1. wat vind ik da tasje mooi gedaan nu heb je plaats om de kop spelletjes van mij he wat men al nie kan doen met een oud stukje en een nieuw stofje x

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties en feedback te krijgen!

ook leuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...